torsdag 2 december 2010

Torsdagen 2/12

-klänning Rodebjer
- kofta HM
- leggings Lindex

Oj, vilken ruggig dag, ett tag trodde jag inte att jag skulle kunna ta mig hem. Snöstorm är inte kul, problemet här är att det nästan alltid blåser och snön yr omkring och därför är det så mycket trafikproblem här i denna landsändan medans resten av landet tycks tro att vi är helt puckade och inte fattar hur man beter sig i trafiken när det snöat. Imorgon hoppas jag att vädret är lite bättre så att jag kan gå ut och äta med en vän på kvällen utan att sitta och oroa sig för hur hemfärden kommer att bli.

2 kommentarer:

  1. Läcker kofta! Jag tror att ni har jävligare väder i skåne än vad resten av oss har....

    SvaraRadera
  2. Snön, kylan och blåsten är inte min vän. Vi bor där det är öppet och blåser som på Skottska höglandet. Inte kul!!

    Hoppas ni snart får bättre väder, vi har - 28 och kallt som bara den. Jag fryser!!

    ~Ingrid

    SvaraRadera