onsdag 15 december 2010

Onsdagen 15/12


                                                               - full embr dress
                                                               - underklänning By Ti Mo
                                                               - kofta See by Chloe
                                                               - leggings Gina Tricot

Och mina bruna Uggs som är trogna följeslagare denna vinter. Attans att jag inte lokaliserat var mina svarta gömmer sig eller de ljusa kopiorna, de hade verkligen behövts nu. Så tråkigt att gå i samma stövlar varje dag. Sen må de vara hur sköna som helst. Jag tittade på TV bönderna ikväll, en ganska brokig samling denna säsong och det ser inte ut att bli så mycket kärlek heller. Det måste vara otroligt jobbigt att lämna ut sig så och framför allt när det hela går åt fanders. Snart bara en vecka kvar till jul och jag har inte handlat allt ännu. Jag har köpt en hel del via nätet och tycker det passar så bra, skönt att slippa springa i affärer när det är så mycket folk ute. Men imorgon måste jag ta en tur efter jobbet och även hämta mina plagg på Ajabaja som jag förbeställt, de börjar väl snart tro att jag inte dyker upp alls.

1 kommentar:

  1. Hur har du lyckats med konsstycket att förlägga två par stövlar?! Stort hus?

    SvaraRadera