onsdag 29 december 2010

Onsdagen 29/12


                                                        - spetsklänning KappAhl
                                                        - underklänning HM
                                                        - kofta See by Chloe
                                                        - jeans Lindex

En kollega till mig tyckte att den klänningen var så fin framtill, hon sa att hon inte kunde låta bli att titta på den. Och det är väl ett bra betyg på en KappAhltrasa som inte kostade allt för mycket. Jag måste tänka ut en strategi för klädinköp under 2011, det blev alldeles för mycket under detta år.Och framför allt rensa ut a lot.

3 kommentarer:

  1. Jag begriper inte vart du hittar allt! Du visar och jag springer runt på GT och Kappahl och letar sen. Hittar inte! Ska åka till skåne och tvinga med dig på en rejäl tur hos kedjorna;)

    SvaraRadera
  2. Hur har du lyckats med din Art silk tunic? Min är så elektrisk så den inte går att ha på sig......
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  3. Lind: det tycker jag absolut du ska göra.

    Halvan: Jag är själv överraskad, denna har inte alls varit elektrisk, jag har en till som jag inte använt än och hoppas att den är likadan. Jag har ett linne som är helt hysteriskt statiskt så jag har inga råd att ge egentligen.

    SvaraRadera