tisdag 14 december 2010

Tisdagen 14/12


                                                                 - top Hunky Dory
                                                                 - linne By Marlene Birger
                                                                 . jeans Lindex

Denna trikåtop är oerhört behaglig att använda och till jeans blir det en skön outfit. Jag har även haft en kofta från Ester Elenora till.

Ett tv-program som jag fastnat för men som jag alltid ser på webben är Ladies på Östermalm, det går på TV4+ torsdagar kl 20, samtidigt som Robinson och just därför blir det att jag kollar på webben istället. Jag har följt många serier i stilen som Hollywoodfruar och Skånefruar och allt vad de hetat men ingen har varit lika bra som denna. Tre kvinnor i lite olika åldrar, framgångsrika, snygga och faktiskt vettiga. Och det är en hel del mode i programmet också. Men man måste skynda sig och titta eftersom programmen endast ligger ute en vecka. Tone som är norska var och köpte en riktigt fin väska från Michael Kors och efter det har  jag kollat runt lite på Ebay efter något liknande. Och nu har jag hittat en väska från just M Kors som ligger och väntar på posten och jag är så nyfiken på om den är lika fin som jag tror.

2 kommentarer:

  1. Ha ha, så du är ett stort fan av 'Diverse fruar' :)
    Erkänner att jag inte har sett ett enda helt avsnitt av något av programmen. Vet inte men det tilltalar mig inte alls, vilket det kanske borde göra - men icke.
    Har inte sett mer än ett par minuter av Robinson heller, jag är - helt enkelt en usel tv-tittare.
    Fast tvn är alltid på, hur nu detta går ihop

    SvaraRadera