tisdag 21 december 2010

Tisdagen 21/12

- top Gina Tricot
- linne By Malene Birger
- väst Object
- jeans Lindex

Bah, tänk om jag vetat igår när jag skrev om min resa hem vad som väntade idag. Massor av snö hade kommit under natten så det var bara att plumsa iväg. Resan in på morgonen gick galant men hemresan var something like hell. Bussar som inte kommer, bussar som fullproppade med människor bärandes på stora paket, kassar och tom granar. Dubbelt så lång tid tog det mig att ta mig hem och jag har börjat tänka på att ta tåget istället även om det innebär en längre promenad. Jag är inte rädd för att gå men det är så jobbigt nu med all snö. En dag till ska jag jobba sen ska jag vara ledig ett par dagar, skönt.

2 kommentarer:

  1. Snygg väst:) Ja ni har tydligen kallare i skåne än vad vi i Bergslagen har! Hör inte till vanligheterna....

    SvaraRadera
  2. *★ God Jul★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
    •。★ *** ★ 。* 。
    ° 。 ° ˚* _Π_____*。*˚
    ˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛
    ˚ ˛ •˛• | 田田|門| och Gott Nytt År. ♥ ♥
    Önskar Sannibus & Co.

    SvaraRadera