onsdag 17 februari 2010

Äntligen nya OM på Åhléns City i Malmö




Jag har varit inne där nästan varje dag en sväng den senaste veckan. Jag har 10% som går ut den siste februari och jag tänkte lägga dem på ett Mollyplagg men där har inte varit något som jag varit intresserad av so far.

Men nu idag på lunchen stod de och packade upp kläder och jag handlade två plagg. Dels Livealoten i lilac och secrets tank i white. Livealoten har jag fyra utav tidigare men till mitt försvar så tycker jag att denna modellen är lite annorlunda, dels finns inte brodyren på baksidan och jag tycker även att den är lite smalare i modellen, riktigt snygg. Secrets tank har jag kollat på tidigare, den är fin att även ha innantill eftersom det är lite struktur på den och inte meshig som jag trodde från början, dock ganska dyrt för ett linne.

Jag provade även remixblouse eftersom jag beställt två stycken från USA i andra färger och den motsvarade mina förväntningar, snygg baktill också.

De hade även fått in Livingloving dress i tre färger, den måste jag prova sen bara för skojs skull, jag kommer säkert att få ett gott skratt men varför inte. Den finns inte med på min köplista just nu men kan vara rolig att prova.

När jag betalade så fick jag kommentaren: Är du en av dem som ringt och frågat när de nya kläderna skulle komma, det hade tydligen varit många samtal sen senaste släppet så jag var tvungen att kommentera att jag tyckte de fick kläderna sent. Men det styrdes centralt och det kan säkert stämma eftersom Sthlm och Göteborg får dem ungefär samtidigt.

3 kommentarer:

  1. Vad roligt med nya saker!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men vad roligt att du hittade två finingar direkt. Hoppas på att få sen secrets på bild sen, är väldigt nyfiken på den.
    Kram
    Erika

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset, ska kika in där idag då. Har inte ringt dem men däremot frågat x-antal gånger när de får in fler plagg. Tycker de är långt efter alla andra vilket är tråkigt och att de inte kan svara på när leveransen förväntas..

    SvaraRadera