torsdag 18 februari 2010

Torsdagen 18/2



- voile tassel top
- smallville long cardigan
- svarta byxor HM
Sonen åkte till Kristianstad för att mönstra, jag pratade med min sambo i telefon och jag skrattade så mycket att de andra absolut ville veta vad som var så roligt. C har inte tränat alls det sista halvåret innan dess spelade han handboll i många år och har alltid haft bra fysik. Men nu har han degat sista halvåret ändå gjorde han toppresultat på fystesten och han var välkommen att göra lumpen. Trots att han kommer att vara ett år äldre än de flesta andra pga att han börjat om på sin gymnasieutbildning. Ganska lustigt att han kan bli så taggad när det gäller trots att han är så slö annars (tycker morsan). Tänk om den fighting spiriting kunde komma fram lite oftare och i andra situationer. Dessutom blev han jätteglad för det serverades pyttipanna istället för ärtsoppan som han befarade.

5 kommentarer:

  1. Har du åkt på tull från Deepfling någon gång? Jag har två paket på G därifrån ett som jag beställt själv och det andra från maken ;0)

    Jag letar en puderfärgad kofta, den du har på dig ser superfin ut.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. "Livet i byn" jag har en beställning från Deepfling på ingång och dom mailade mig all info ang tull och annat ganska omg, har du inte fått det ännu så borde du kanske ta kontakt med dom.
    Snälla söta rara Efva kan du inte visa din Voile tassel top utan kofta och i lite olika vinklar tex i profil, jag är sugen på att beställa den men är osäker på hur den sitter om man har strl 4 och större bobisar.

    SvaraRadera
  3. Hej där!
    Den Voile Tassel Toppen e bara så snygg, söker med ljus å lykta.
    Får man fråga vilken storlek du har?
    Lite osäker på vad jag ska köpa.

    /Carina

    SvaraRadera
  4. Du är skitsnygg som vanligt! Det där med mönstande sonen känner jag igen fr bonussonen. Världens slöaste här hemma, åker på mönstring och får toppresultat och gör lumpen med bravur. Han tyckte det var skönt att nån var lite hård mot honom erkände han efter muck. Fast jag tycker vi var på honom här hemma innan också(men det är ju annat när föräldrarna tjatar än nån annan auktoritet gör det)

    Ha det skönt i helgen!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Ingrid: Koftan har nog varit ett av mina bättre köp, jag har använt den mycket främst på våren och sommaren.
    Lotta: Jag kan fota i helgen.
    CLE: Jag har en 4:a men det skulle nog räcka med en 3:a för den är stor.
    Evalena: Ja, min son är nog likadan tror jag, hade inte skadat med mer disciplin, trevlig helg på er alla.

    SvaraRadera