fredag 26 februari 2010

Fredagen 26/2


- tröja Rykiel for HM
- kjol Gina Tricot
- tights Dagmar
- vitt linne By Marlene Birger
Idag sken solen på mig när jag var ute på lunchen och det var säkert ett par plusgrader, jag njöt. Det gäller att passa på. Jag gick en runda i affärerna (gäller att passa på innan mars) och såg att Iisa fått in de breda armbanden från Humanity for all med stenar. Var supersugen att handla ett och gick därför in efter jobb också men ångrade mig. Det känns som om det räcker med de jag har, även om detta var fräckt så är det samma stil. Cred till mig.

2 kommentarer:

  1. Ja, cred till dig. Jag behöver bromsa lite nu så jag blir så glad när andra lyckas göra det. Kram

    SvaraRadera
  2. Fina tröja, jag fick hem min med posten idag.

    Vad roligt att du är intresserad av koftan. Jag tänkte lägga ut den på tradera imorgon. Jag vill ha 1700kr för den. Kostade ca 3000kr när jag köpte den och har knappt blivit använd. Brukar se att de går runt det priset på Tradera.
    Maila gärna mig lina.h.wikman@gmail.com

    SvaraRadera