tisdag 16 februari 2010

Tisdagen 16/2



- philander blouse
- lovelove tank
- kofta Lindex
- kjol Smooph
Idag för 18 år sedan föddes min son, tänk vad tiden går fort. Det känns som för något år sedan bara och nu är han stor. I alla fall på ett sätt, jag tycker att ungdomarna i dag är mogna när det gäller vissa saker men inte när det gäller annat. Man vill liksom ha båda världarna, dels vara vuxna och bestämma själv men ändå få den omvårdnad som man ger ett barn. Är det vi föräldrar som är annorlunda från tidigare generationer eller är det världen som har ändrats. Båda delar kanske.

4 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen Sonen!!

    Vilken underbar kjol!!! Superfin. Jag har helt fallit för smooph men har svårt att hitta dem i Sthlm.

    SvaraRadera
  2. Grattis till er alla!
    Eva

    SvaraRadera
  3. Ett stort grattis till sonen på hans stora dag :-) Ja jag kan hålla med om att frill tee är i dyraste laget...det är ju faktiskt "bara" en tunn tröja ;-) men den är superskön, lös och ledig :-)
    Ha d gott!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Grattis till son! Min stora fyller 18 nästa söndag, eg. dagen efter - eftersom hon "valde" att komma ut den 29:de, Skottdagen ;) Ja, inte klokt vad tiden går fort!

    SvaraRadera