torsdag 25 februari 2010

Hämtat nya plagg

som skickats från USA från Deepfling. Jag måste säga att jag är supernöjd med deras leveranser, det går snabbt och ännu så länge har jag klarat mig från tull. Dessutom blir det billigare är här hemma och ju mer man köper på en gång desto större vinst. Knappast någon ekonoms tankesätt. När jag beställde från Fitts and Company fick jag vänta över en månad för att sen få beskedet att paketet hade kommit tillbaka till dem. Nu läste jag på någon blogg (tror jag) att någon annan drabbats av samma sak och då kan jag inte låta bli att undra varför sånt sker. Nej, det blir Deepfling i framtiden om jag ska handla mer från Staterna.



Tänkte från början köpa denna i den lila nyansen men såg Bambi i sin och tyckte färgen var så fin så då blev det denna.


Remix blouse i denna lite ovanliga färgen verkar det som, jag har inte sett den här hemma men den dyker kanske upp.


Också darlingen som jag längtat efter och som var mitt prioköp nr 1 denna säsong. Ljuvlig och jag är inte ensam om att tycka det.

3 kommentarer:

  1. Två av mina paket från Fitts har drabbats av detta. Det första cirkulerade runt i över två månader innan det återvände tillbaka till dem. Det andra tre veckor. Ingen ursäkt från deras sida... beställer aldrig därifrån igen.
    Snygga plagg du köpt! Ser fram emot outfitbilder :)
    Jag har aldrig beställt från Deepfling... måste nog testa!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Men oh vilka finingar :0) Jag väntar två paket från Deepfling. När beställde du och när skickades ditt?

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. den rosa är också nyinflyttat till mina andra mollysar... ska bli kul att se den gröna på! trevlig helg!

    SvaraRadera