onsdag 17 februari 2010

Nyskyltat















Jag stod och dräglade utanför HM:s skylt på GA Torg. Så nära men ändå så långt borta. Ofta är detta enda chansen man har att få se plaggen i alla fall en del utav dem. Topparna och tröjorna ser fina ut och verkar vara i bra kvalitet, bomull och ull. Fräcka tights och söta flickkläder. Hur ska jag kunna lägga beslag på något från detta? Jag vägrar stå och trängas med en massa folk när de öppnar på lördag men det är säkert enda chansen eftersom jag tror att denna kollektion kommer att gå hem både hos unga som hos lite äldre. Handla på nätet - det har jag försökt någon gång men misslyckats med och denna gången är det så få affärer som säljer och det borde sätta ett större tryck på webshopen. Det får väl bli Tradera och Ebay men det brukar finnas ganska lite på dessa sighter också av de större storlekarna. Hur som helst, jag ska in på lördag och då får jag se vad som finns kvar.


Några av mina favoriter




















3 kommentarer:

  1. Allra helst skulle jag vilja ha någon av de randiga tröjorna tex den svart/vita eller den lilla randiga koftan i rosa/gult. De svarta tightsen är underbara men de kan man glömma tror jag. Ebay är nog alternativet när det gäller dem.

    SvaraRadera
  2. Är lite sugen på en del av plaggen. Vill också ha leggingsen, men då får man väl tälta utanför!

    SvaraRadera