tisdag 23 februari 2010

Tisdagen 23/2



- jeans Cheap Monday
- jeanskjorta Gina Tricot
- aprikosfärgad tisha Femme

Jeans och jeans tillsammans har varit ett big no-no länge för mig men man kan alltid ändra sig.

Jag har tagit ledigt måndag-onsdag denna sportlovsvecka. Vi är mest hemma och igår blev det ingen outfitbild pga det. Idag har vi varit iväg en sväng i stan och jag köpte en fin tröja till L som hon ska få på sin födelsedag hos Iisa. En äldre dam var där inne på samma gång och jag tror hon handlade minst fyra stycken Lovely knit jacket och skulle komma in till helgen för ytterligare två stycken. Dessa två var nog till hennes döttrar, man kan inte låta bli att lyssna när kunder tar stor plats i affärerna. Helt fascinerande, hon gillade verkligen den modellen. Jag blev lite sugen på den grå också men jag har redan handlat två i vår så jag tvekar. Även den ljusblå med brunt band var fin men ljusblå är verkligen inte min färg. Jag tittade även på Tea dress och jag glad att konstatera att den inte alls är min stil med tanke på priset. Sharifa Coat hör även till den kategorin, tantkappa sa min dotter. Visst är det kul att handla de finare plaggen men när använder man dem. Jag tycker mer om att handla plagg som funkar i vardagen.

3 kommentarer:

  1. Vad ovanligt att se dig i sånt där! Inte en volang så långt ögat når ju.
    MEn snyggt iaf, du passar idet må jag säga!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. va?=) Sharifa coat är ju såååå underbar, särskilt i chalk! _men>_ inte för det priset, no way! Knappt ens på 50%=)

    SvaraRadera