onsdag 24 februari 2010

Onsdagen 24/2








- Sonia Rykiel for HM klänning


- tights Dagmar




Denna klänning är superhärlig i materialet, lite tyngd och den känns verkligen bra. Sen får vi se hur den håller i längden. Koftan blev jag kär i bara så där, jag älskar volangerna på ärmarna, just denna typen av plagg tilltalar mig väldigt mycket. Jag hade en superfin ljusrosa top i angora när jag gick i högstadiet och det har nog skadat mig för livet eller så är det någon nostalgisk känsla. Fast det är nog fler än jag som tycker om denna kofta. Och ett bra pris dessutom.




4 kommentarer:

  1. Så fin du er i den rosa kjolen (klänningen)
    hilsen Ingrid

    SvaraRadera
  2. Klänningen är verkligen jättesnygg. Skit att jag har H&M-bojkott;)

    SvaraRadera
  3. Vilket sammanträffande: även jag hat köpt den rosa klänningen och funderat på att köpa koftan!

    SvaraRadera