måndag 15 februari 2010

Måndagen 15/2



- rosa tenfold knit
- rosamönstrad top Gudrun Sjödén
- svart kjol Rosamunde
Denna kofta har jag köpt på Tradera, älskar den rosa färgen som verkligen lyser upp en tråkig dag. Topen köpte jag på GS förra veckan när jag var inne där och skulle handla krukväxter. De har också härliga färger nu till våren. Dessutom köpte jag ett par tights som fanns i en hel hög galna färger men jag valde grå.







Dessa korta stövlar i skinn med nedvikbara skaft är riktigt fina.


2 kommentarer:

  1. Jag älskar också rosa, det blir nog en hel del i den färgen nu till sommaren.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Gaha - varenda gång jag ser någon i rosa tenfold funderar jag på att backa min auktion från Tradera men jag är verkligen för ...öhum... välbyggd för den.
    Du är ju supersnygg i din.

    Är lite paff av att du valde de grå tightsen. Annars känns du ganska färgglad.

    SvaraRadera