torsdag 25 februari 2010

Torsdagen 25/2



- alpaca mix cardigan
- revolution blouse
- jeans BonAparte
Min tredje modell i denna kofta som har varit och är så mysig denna vinter. Trodde väl aldrig att jag skulle köpt tre stycken innan våren var här när jag ratade den i affären tidigt i höstas. Det är så härligt att kläderna går att färgmatcha.
Jag läste på Gizmolinas blogg vissa kommentarer om hennes shoppande och jag tänkte för mig själv tur att de inte sett mina inköp i vinter. Jag tycker inte att Gizmolina har handlat speciellt mycket men så fort någon handlar mer än en Odd Molly så är det alltid någon som stör sig. Speciellt när det någon som har mycket läsare.
Min utmaning blir att under mars månad inte shoppa några kläder alls - förutom på HM där jag har en hög rabattkuponger som jag får lov att använda, de kommer med den blommiga kollektionen nu i mars och jag tror att där finns något jag vill ha. Sen får jag även köpa vissa modeller på Tradera (sådana som jag bestämt i förväg och som jag sökt efter länge). Ska bli spännande att se om jag klarar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar