torsdag 25 februari 2010

Lite av min Rykiel-garderob













Jag har ett antal Rykielplagg en del som jag använt mycket och en del som tyvärr blivit hyllvärmare. Denna tshirt köpte jag på rea för några år sedan.










Sen en tröja som också är köpt på rea där bilden ej gör rättvisa till de fina färgerna.






Sen en svart stickad kjol i härligt tjock ull som tyvärr är lite stor! (obs på tal om storlekar) annars tycker jag den är urhäftig med lite hängande fickor framtill som tyvärr ej syns på bilden. Köpt till fullpris från Net-a-porter för ett par år sedan.


Sen har jag naturligtvis denna randiga sak som jag köpte i Köpenhamn en sommar och ytterligare en färgglad tunika i samma stil som använts mycket.
Jag har även en röd kjol och kofta som ligger i min sommargarderob som är shoppade på Ebay där man kan göra roliga fynd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar