fredag 14 januari 2011

Fredagen 14/1

- Wigwam lite lilac
- kofta Hm
- jeans Lindex

Jag gillar verkligen Wigwam men jag kunde ändå inte låta bli att känna lite så där idag att jag kanske har lite för många av denna modellen. Man tröttnar på något sätt även om jag tycker att den är superfin så är det nog så att just denna färgen inte tillhör favoriterna. Bokslutstider innebär mycket jobb och det är extra turbulent just på den fronten, känns lite jobbigt och nu börjar jag längta till vår semester v 8-9 som inte är alltför långt borta.

1 kommentar:

  1. Hej hej, ja det är verkligen helt otroligt vilket engagemang det blev runt mitt inlägg om förbokningar. Härligt men ändå lite skrämmande att så många går in i någon slags oskyldig försvarsställning och refererar till den låga dollaren - vilker iofs garanterat bidrar en del...
    Fast mest tror jag att det handlar om grupptryck, men det e jag det :)

    SvaraRadera