måndag 17 januari 2011

Måndagen 17/1


                                               - native shirt
                                               - linne by Ti Mo
                                               - byxor Asos
                                               - kofta Dagmar
                                               - stövlar Scorett

Igår var vi och kollade i lite affärer och det var så fräscht och härligt med vårkläderna som börjat komma in. Mycket i beige som jag gillar men även militärgrönt. Och just militärgrönt är supersnyggt till en brun färg som gränsar till orange, jättefin kontrast. Jag köpte ingenting för jag väntar på beställningar :-)

På tal om förra inlägget så missade jag ett märke och det är Chill Norway, mycket ombloggat och lovordat men jag vet inte riktigt om det är för alla. Odd Molly känns som ett märke där både unga och gamla, smala och tjocka kan bära och passa i. Chill Norway känns som ett ungt märke, visserligen skulle jag kunna tänka mig någon tröja eller klänning men jag tycker att det är typiska hemmaplagg.

1 kommentar:

  1. Har tittat lite på CN, fina plagg men jag tycker att dom ser små ut i storlekarna och ett för litet velourplagg är ju inte snyggt när man har några kilon för mycket. Skulle bli Barbamamma av mig på en gång;)
    Gillar din kofta som vanligt!

    SvaraRadera