torsdag 27 januari 2011

Torsdagen 27/1


                                              - kofta Gina Tricot
                                              - blus Malene by Birger
                                              - jeans Lindex

Idag gick jag en runda på stan och det var ett bra tag sen sist. Var nyfiken om det kommit några nya fina vårkläder men blev ganska besviken. Trista färger och inget kul alls. HM var det enda stället som jag gillade, på HM Trend hade de fina klänningar och blusar ihop med koftor. I pistagegrönt och puder, så snyggt ihop. Men inga köp idag. Problemet är att jag beställt så mycket fina vårkläder från OM men inte fått några än och då blir man sugen på annat. Fast då är det bra att det inte finns något som lockar.

1 kommentar:

  1. Jag var också in en sväng på h&M men var aldrig upp på Trendavdelningen
    Det måste jag kolla in

    SvaraRadera