onsdag 26 januari 2011

Onsdagen 26/1


                                         - Native shirt
                                         - Everyday short cardigan
                                         - svarta byxor Lindex

Jag har börjat använda mina native shirt igen efter ett långt uppehåll. Jag gillar dessa blusar a lot och är glad att jag inte sålt dem även om de inte blivit använda på länge. Jag undrar lite hur mina vinterjackor ska hålla hela vintern ut om den nu ska bli så lång som det stod på löpsedlarna idag. Fy vad trist, snart är halva året vinter, kall vinter.

3 kommentarer:

  1. Hej du kloka kvinna, tänkte bara titta in oxh se hur du mådde :)
    Allt väl hoppas jag!

    SvaraRadera
  2. Den blusen är så fin! Kanske ska försöka få tag på en på Tradera....

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för värmande kommentar.

    Och vad fin naitven var på dig. Den har liksom hamnat lite i skymundan bland alla molly-blusar.

    SvaraRadera