torsdag 20 januari 2011

Torsdagen 20/1

- tunika HM
- byxor Lindex
- kofta Haléns

Idag var jag på väg till vår ICA-butik för att hämta ett paket som kommit via DHL. Det finns inte här sa damen, vi hade ett rån häromdagen och de tog ditt paket med en massa andra. En man uppehåller damen med ett stort paket som han skulle skicka via DHL när tre kumpaner rusade in och grabbade tag i en massa paket. Paketet jag väntade på kom från Acne så det blir nog inga problem att få tillbaka pengarna, för det är säkert så att DHL kommer att ersätta Acne och Acne sen mig. Fast det är konstigt att ingen hört av sig. Jag hade även ett mindre paket med en OM kofta som jag köpt på Tradera, och det fanns kvar, undrar hur ersättningen är vid rån om man skickar via DHL. Antagligen får man ut fulla värdet.


2 kommentarer:

  1. Men herregud, rånar dom DHL-ombuden nu! Sjukt! Sjukt snygg kofta (IGEN!)

    SvaraRadera
  2. Passade dig väldigt fint tycker jag.

    Helena

    SvaraRadera