söndag 30 januari 2011

Tradera

Bloggen går på halvfart, livet rusar på. Jag har så lite tid för denna sida och önskar att det fanns så mycket mer. Om tre veckor ska vi åka på semester och jag känner mig något stressad. På jobbet är det lite kaos efter folk som slutat hastigt och nyanställningar som inte slått rätt ut. Det löser sig alltid. Jag har så många roliga böcker att läsa, tidningar också och jag skulle vilja läsa på om det asisatiska land vi ska besöka men tiden verkar inte räcka till. Vi sak fixa lite här hemma, nya möbler etc men det får bli efter vår resa.

Jag har lagt ut några nya auktioner på Tradera. Ett par kjolar från Disgual och någon Odd Molly och ett par Uggs, till bra priser kika gärna in.

Mina Traderaauktioner

3 kommentarer:

  1. försökte se dina auktioner, men kommer bara in till min egen...
    Vad är ditt alias på tradera?

    SvaraRadera
  2. oxie242, jag tror att länken funkar nu.

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Då hade jag ju redan varit inne o tittat på dina auktioner innan jag läste ditt inlägg i din blogg. Har några i min minneslista.

    SvaraRadera