tisdag 4 januari 2011

Tisdagen 4/1






- svart trikåklänning Åhléns
- Tutu 88
- kofta BonAParte

Jag tänkte jag skulle ha en lång svart kjol eller klänning, denna blev inte så lång som jag inbillade mig men helt okej ändå. Jag tror man även kan ha den till sommaren eftersom det är ärmlös. Ovanpå har jag min Tutu i dark powder som nog är mitt bästa köp i höst. Och koftan är en gammal som blev en bloggarfavorit för ett antal år sedan, på den tiden när man inte visste hur stor genomslagskraft bloggar faktiskt har.




Jag beställde lite kläder från Haléns bla denna spetsklänning i rosa och dessa stövlar som jag tycker ser störtcoola ut. Spännande och se hur de är på riktigt. De har ett bra system med betyg på Haléns men ännu hade ingen skrivit något på dem antagligen för att de är alldeles nya eller så är det bara jag som gillar dem.

2 kommentarer:

  1. Fin klänning! Har inte handlat på Halèns på åratal, kanske dags igen!

    SvaraRadera