onsdag 29 juli 2009

2006 Viktor & Rolf Del 3




































Vis av erfarenheten från förra året insåg jag att jag troligen fick inrikta mig på Tradera och Ebay detta år. Men helt plöstligt fanns det mycket mer kvar i affären när jag infann mig vid samma tidpunkt som året tidigare. Lucky me, jag gillade nämligen verkligen Viktor & Rolfs kollektion. Den kändes exklusiv och speciell. Det som är roligt med dessa samarbeten är att så många generationer av kvinnor slåss om samma saker, ungefär som med Odd Molly. Och det är spännande att se vad man kan få tag i, och det blir en del dråpliga situationer men även att man börjar prata med andra i affärerna vilket inte händer så ofta annars. Jag tycker mycket om trenchcoaten fortfarande, den är väldigt speciell. Denna kollektion gick i hjärtats tecken och jag gilla den.

1 kommentar:

  1. Jag var en av de få som satt på order där mitt i natten när denna kollektion släpptes. JÖSSES - om du visste vilken hysteri det var!

    SvaraRadera