måndag 13 juli 2009

Mest och minst använd




Två koftor i olika material och stil. Smallville long cardigan i beige har jag använt nog mest av alla mina Odd Molly koftor. Lätt att matcha till andra kläder och neutral i färg. Inte för varm och i ett skönt material. Lite slapp i modellen precis som jag gillar.


Sen till den som jag inte använt alls, Cashmere & silk pocket cardigan pink, färgen är svårmatchad och materialet inte helt lätt att ha på sig men ändå så fin och söt. Jag köpte den på rea och köpet var väl inte helt genomtänkt. Ändå bär det mig emot att göra mig av med den men jag måste ändå försöka sälja av lite av mina gamla Odd Molly nu till hösten.

6 kommentarer:

  1. Åh den rosa är en riktigt läckerbit, har sett den förut och dreglat över den. En riktig Ina kofta.
    Har faktiskt inga koftor från OM, ägen en 9th sweater som jag älskar och har precis skickat efter en Lovely knit från Odd Molly butiken som jag väntar i dagarna. Måste ha lite koftor från OM att matcha med så det ska bli spännande attse vad de hittat på gällande detta i kommande klädsändningar. Bland mycket annat såklart!;-)

    SvaraRadera
  2. Jag blir så avis.Den rosa är underbar. Vill ha!
    Är det ok att jag länkar till din blogg? /Affi

    SvaraRadera
  3. Cashmere & silk pocket cardigan i pink älskar ju jag. Jag använder den jätteofta. Färgen funkar ju toppenbra till det mesta i silkeskollektionen från den här säsongen.

    Jag kanske har en spekulant på din rosa.

    SvaraRadera
  4. Molly Med Mera: Det går jättebra att länka, jag ska också länka och fixa med min blogg när jag går på semester nästa vecka och får mer tid.

    SvaraRadera
  5. Pingla: Mmm det är väl så att jag är mer för powder, har mycket i den färgen.

    SvaraRadera
  6. Vad är det för storlek i koftan och får man fråga vad du vill ha för den?;-)
    Skulle mycket väl kunna tänka mig denna sötnos!

    SvaraRadera