lördag 25 juli 2009

Gamla godingar




Igår rensade jag i mina garderober och klädkammare och hittade dessa två klänningar som jag nästan helt glömt. Köpte dem nog för två år sedan på Tradera och de var omåttligt populära under en ganska kort tid och gick för hutlösa priser. De såldes inte här i stan och detta gjorde dem ganska exklusiva i mina ögon. Jag har sytt ihop dem lite framtill eftersom knapphålen var ganska stora och öppnade sig lätt. Jag hade absolut ingen tanke på att sälja dem vid den tidpunkten och den bruna tycker jag fortfarande mycket om även om jag inte använt den så mycket. Lite svårt att hitta tillfällen att använda dem dock eftersom jag tycker de är ganska varma och ändå kortärmade.

2 kommentarer:

  1. Åhh, jag har också dem där. En brun och en beige. Älskar dem, men som du också säger har de inte direkt kommit till tor användning än.. En dag...

    SvaraRadera
  2. Jag har också den, Det är så trist att den öppnar sig.. För som du skriver att knapphålen är för stora..:(
    Har försökt förminska hålen.. Hjälpte inte...:( Funderar på att sätta dit större knappar...
    Hade en grå innan, sålde den på Tradera..
    ja den är rätt varm, fast den har kortärmad..

    SvaraRadera