onsdag 1 juli 2009

Sista koftan (i alla fall som är köpt i år)


Denna väntar jag på just nu, har inte sett den i affär heller och det är alltid lite spännande. Jag tror att man kan ha användning för den även till hösten och vintern. Tur att det finns webshopar för trots att jag bor i Malmö så finns det inte så många som säljer Odd Molly och ofta tar de in samma modeller. En Odd Molly butik vore en dröm, fast inte för ekonomin kanske.
Behöver jag säga att jag är en koftmänniska, har även ganska många från Dagmar som jag tycker är riktigt duktiga på stickat.

3 kommentarer:

  1. Underbart med Malmö bo! Var i Malmö handlar du mest mollysar? Det finns ju några andra runt skåne om man e beredd att köra lite... Men i Malmö är det ganska dåligt faktiskt. Själv bor jag i Höllviken....

    SvaraRadera
  2. Den där koftan köpte jag på rean för någon månad sedan och den är verkligen fin och användbar. Går nog att använda till hösten också. Ska bli spännande att se vad tycker när den kommer. Jag använder min över klänningar på kvällarna nu, men det är ju så varmt just nu....

    SvaraRadera
  3. Till exklusivevardag:

    Jag handlar mest på Iisa som jag tycker är Malmös bästa butik. De har ganska mycket Odd Molly också. Factory besöker jag också ibland och de vinner mycket på att de är så trevliga. Sen Åhléns City har ju också Odd Molly i alla storlekar. Ibland är jag i Limhamn på Eriks men det är inte så ofta.

    SvaraRadera