tisdag 7 juli 2009

Exempel på mina finkläder







Jag har en tendens att handla lite finare Odd Molly kläder istället för de man kan använda mer till vardag. Det är ju klart att man kan ha dessa kläder då också om man dressar ner dem lite men vissa är ju nästan för fina för jobbet.
Jag tänkte att jag skulle tänka på det nu när man ska handla ur höst och vinterkollektionen.
Berrydressen tycker jag är för lång och då är jag ändå 1,75 så den kan ju säkert vara längre på andra. Den skulle jag kunna tänka mig ha en jeansjacka och ett par boots till. De andra två är svårare, typiska festplagg och jag festar inte så mycket. Jag har inte köpt dem för att jag behövde dem utan mer för att de är vackra som konstverk.



5 kommentarer:

  1. Berrydressen är jag alldeles för kort för, nummer 2 är ju så snygg att man dör och nummer 3 älskar jag... hur är den i storleken?

    SvaraRadera
  2. Jo, så är det ju definitivt. Svåra att använda, men fulländade konstverk...

    SvaraRadera
  3. Ja Berry är lång och sveper runt benen när man går men ändå så underbar - jag gillar min röda och är kär i powder också.

    Jag tycker det är lätt att hamna i det där - att man handlar fina plagg som är lite för fina att använda till vardags, men hur skoj är det att ha fina saker i garderoben bara? Nej jag måste också försöka tänka på det och #327 i powder blir ett perfekt köp tror jag! *längtar*

    SvaraRadera
  4. De är så fina allihopa... underbara!

    SvaraRadera
  5. Jag liksom du handlar bara finare Mollysar, har faktiskt ingen bas alls och ingen bas tjej oavsett var jag handlar. Tycker dina Mollysar är ljuvliga och tycker också samtliga funkar både till vardags och fest. Sätt ett par slimmade jeans till de två nedersta och kanske en cardigan eller jeansjacka och vips så är du vardagsfin.:-)
    Kram Ina

    SvaraRadera