lördag 12 december 2009

Indiska

igår var en sväng inom på Indiska och provade lite plagg. Jag tyckte de hade ganska mycket som jag ville ha och det blev till slut en klänning som jag försökte länka till men misslyckas. Blommig i alla fall i härliga färger. Jag har varit lite skeptisk till Indiska för ofta när jag handlat plagg därifrån så har jag använt dem ett par gånger men tröttnat fort. Jag var lite sugen på en tyllkjol också och så fanns det en beige top med spetsdetaljer som var fin. Får ev ge mig dit en tur nästa vecka också.
Var även på Åhléns City som äntligen fått in pre-spring. Hade ganska mycket och jag provade en del för skojs skull. Klänningen tex, jag tyckte om nederdelen men upptill var den supertight och jag skulle aldrig trivas i ett sånt plagg som sitter åt så mycket. Det är alltid kul att prova även om man egentligen inte är intresserad. Åhléns har ganska mycket kvar från höst och vinter så när rean börjar är det nog den bästa affären i Malmö att bege sig till. De andra som säljer OM har inte mycket kvar.

4 kommentarer:

  1. Köpte två tyllkjolar häromdagen, färg typ chalk och royal. Jag älskar dem. Kan verkligen rekommendera!!! Blev en tröja och en jeanskjol också. Har verkligen fått omvärdera Indiska!

    SvaraRadera
  2. Köpte också 2 tyllkjolar från indiska att ha som underkjol, men de åker tillbaka...tycker de är så formlösa upptill och känner mig som en gypsy woman:)
    Synd,för de ser så fina ut o bra pris!!

    //fILIPPA

    SvaraRadera
  3. Jag gillar oxå Indiska. Har köpt tyllkjolarna att ha under i både till och svart. De passar utmärkt under flera OM plagg. Har även kpt flera långa linnen som jag älskar både de tighta och de med lite spets på.

    SvaraRadera
  4. Indiska är lite ojämna tycker jag. Vissa grejor är GULD men andra rena skiten faktiskt. O då pratar jag både design och kvalitet. Men i höst har de varit över förväntan, hhur mycket snyggt osm helst faktiskt!
    Glad Lucia!
    KRAM

    SvaraRadera