söndag 6 december 2009

Stupid woman



jag som hela tiden sagt, nej jag ska inte köpa något från pre-spring får nu äta upp mina ord. Var hos Iisa i går och köpte en alpaca mix long cardigan i färgen rose. En favvokofta som jag gärna ville ha i rosa också. Den är mycket användbar och snygg och kan kombineras till mycket.


Men sen kommer vi till pre-spring och den ena tjejen hade denna topen på sig




och jag tyckte den var supersöt, provade den och köpte den. Tycker om färgen på blommorna och den vita enkla modellen för övrtig.
Jag kollade igenom resten från pre-spring men där står jag fast vid min åsikt sedan tidigare.

4 kommentarer:

  1. Ååh, den cardigan i samma färg söker jag med ljus och lykta efter i strl.0. Såg du om den fanns? kram!

    SvaraRadera
  2. Det är något med Odd Molly... Man tror att man avfärdat en hel hög plagg men sedan händer det, man faller för både det ena och det andra! Mycket odd!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nej, jag tror att denna var den sista. Blev riktigt överraskad när jag såg att den fanns kvar.

    SvaraRadera
  4. Den blusen tycker jag är fin. Den enda jag skulle kunna tänka mig från prespring.

    SvaraRadera