onsdag 23 december 2009

Onsdagen 23/12



- kofta HM
- mysbyxor Juicy Couture
- lovelovetank
Denna kofta köpte jag häromdagen på HM. Jag faller handlöst för roliga detaljer som dessa puffärmar och att den sedan kostade endast 200 kr gör ju inte saken sämre. Den hade funnits i svart också men naturligtvis var den slut och även en illgrön som var riktigt häftig. Det är möjligt att kläderna från HM inte håller så länge även om jag inte märkt av det. Jag gillar HM skarpt och handlar rätt mycket där. Nu har de börjat få in vårkläder i härliga färger, kanske lite tidigt men ack så kul.

4 kommentarer:

  1. Ja, men visst är det ändå härligt att få se lite färger i butikerna igen? Jag kikade lite inne på Åhléns också och jag tyckte det var mycket vårfärger där med nu. God Jul på dig efva och ha det härligt! Kram

    SvaraRadera
  2. Den var sannerligen en godbit! Önskar dig en god jul och ser fram emot en härlig juloutfit imorgon i bloggen hehehe.

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en riktigt
    God Jul!
    Kram

    SvaraRadera
  4. GOD JUL ÖNSKAR JAG DIG OCH DEN DINA!!
    KRAM INA

    SvaraRadera