söndag 20 december 2009

Vårnyheter

sitter här mitt i natten och tittar på bilderna som ligger på Amys sida

det finns en del godbitar som jag bara föll för här och nu, rätt mycket som jag känner mig ganska likgiltig inför för tillfället, det kan ju ändras med tiden och en del som jag tycker är riktigt fult.


Jag som är svag för spetsar gillar denna söta blus


Ett linne i samma stuk




Denna koftan är söt


Den här blusen tycker jag är jättesöt



Denna färgen kändes ny undras hur den ser ut på riktigt



Liksom denna


Denna kappan ser söt ut



Sen till det riktigt fula i mina ögon



och



Den här är ganska söt men kunde lika bra komma från HM



Sen kommer den finaste av alla enligt min smak, hoppas den är lika fin irl


2 kommentarer:

  1. Kappan och den översta blusen har jag fallit pladask för :)

    SvaraRadera
  2. Koftan med fjärimlarna i marinblått kommer att vara given!!! Jag älskar 114 modellen. Man kan inte ha nog av dem. Gillar även light embroided i den nya gulaktiga färgen. Dock använder jag inte min blus i den modellen nästan alls så det blir nog inget köp....tror jag :-)

    SvaraRadera