tisdag 22 december 2009

Tisdagen 22/12



- klänning Indiska
- lovelove tank
- leggings Lindex

Jag såg denna klänning för någon vecka sedan på Indiska, provade den och tyckte om den men jag tyckte jag handlat tillräckligt då. Jag var där åter igår och då slog jag till. Tycker om färgerna och mönstren på den och det känns som blommigt är på g igen.

Vi har varit i Köpenhamn idag i ett ruskigt väder, det har snöat/regnat hela tiden så vi spenderade mest tid inne i affärer och varuhus. Hade tänkt gå på Tivoli men eftersom vädret var som det var skippade vi det. Jag köpte en tröja på COS och det var första gången jag var inne i den affären. Det får bli en sväng till våren/sommaren också när/om OM öppnar butik och då även ett utforskande av alla småbutiker som inte hanns med idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar