tisdag 8 december 2009

Jag vill också ha ......


läste hos Bina att hon ville ha en voile short dress och det vill jag också. Jag hade den med från början på min önskelista och sedan provade jag den i chalk på Åhléns. Anledningen till att jag inte köpte den då var att jag redan beställt den i rosa från Ajabaja. Dessvärre kom den aldrig fram till och när de sedan ville skicka den på nytt så avstod jag.

Jag tänkte köpa den på Åhléns istället men då var den slut naturligtvis. Den har funnits ganska länge på Iisa i rosa i min storlek men nu är även den borta.

Efter att jag sett fler och fler på nätet som burit den så har jag bara blivit mer sugen. Få se om jag kan fixa fram en till julklapp åt mig själv.


7 kommentarer:

  1. Ja den är så fin!!! Tomten är vidtalad i mitt fall och han har lovat att fixa detta!!!

    SvaraRadera
  2. Den vill jag också ha! Har flirtat lite med gubben, men jag vet inte om det gick fram.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas att jag fick tag i en.. du lyckas nog också skall du se!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. gällande äldre inlägg 4/12
    Revolution Blouse köper den gärna av dig ; ))
    om det är stl.2 /malin krstd

    SvaraRadera
  5. tack men det är Revolution Blouse, som hon har överst på bilden från 4/12 som jag letar efter i stl.1 alt 2 /malin damsholt@home.se

    SvaraRadera