fredag 25 december 2009

Juldagen 25/12


- livealot blouse
- fields of lace
båda i powder, riktigt marängigt denna juldag. Varit iväg en sväng idag men är åter hemma och ska ta en lugn och skön kväll. Jag gillar dessa juldagar framförallt när man bara är hemma och slappar, läser lite och tittar på tv. Och bara är. Det tycker jag är superskönt.
Jag har även varit inne på lite shopar som har rea och klickat hem något fint för julklappspengar. Jag som tänkt vänta till våren att handla men det är så svårt när rean kommer igång. Jag vet att det inte finns något i stan som jag vill ha men naturligtvis hittade jag på nätet. Jag införskaffade en "fjärde" av en viss modell. Helt galet men jag älskar denna blus.
Ha en fortsatt trevlig Jul!

4 kommentarer:

  1. Jag älskar maräng ;-) så denna outfiten är helt i min smak, jättefint!!
    God fortsättning!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  2. Hej! Vilken fin blogg....
    Jätte fina outfits du har på.
    Hoppas du har en fin fortsatt jul.

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Fattar inte hur du lyckas få plats med FoL under livealot utan att det ser tältigt ut. Impad.

    Skönt att ta det lugnt och bara vara en dag.

    SvaraRadera
  4. Snygg kombo! Jag har länge suktat efter en FoL....lyllo dig. Hoppas du hittade ngt du verkligen ville ha.

    SvaraRadera