måndag 23 november 2009

Armbandsur


jag är väldigt förtjust i den här typen av klockor. Triwa heter märket på den svarta och lila klockan. Ur och penn har börjat sälja en rip off på denna och faktum är att de är lika fina till halva priset.

Min första Triwaklocka var i genomskinlig plast och den använde jag alltid tills den gick i sönder när vi var i USA. Jag hade även köpt den lila vid det tillfället men kände att den inte passade till allting och därför inte var en varje dag klocka.

Då köpte jag min svarta som jag använt supermycket. Sen var jag sugen på en rosa och såg klockorna som Ur och Penn sålde, tänkte att det var ett bra alternativ och jag gillar den jättemycket.

Fördelen med dessa klockor är att de är lätta att bära och att de är stora vilket jag gillar. Och läckra färger, jag skulle kunna ha många utav dessa.

2 kommentarer:

  1. Den lila ääälskade jag! Hade jag kunnat ha klocka hade det blivit en sådan. Superfin!

    SvaraRadera
  2. Aaaaah. Har två, en vit och en svart. Ska absolut kika på kopiorna. Kan absolut tänka mig både lila och svart!!! Mycket bra tips.

    SvaraRadera