måndag 2 november 2009

På begäran....














Bina ville se hur Native shirt sitter och här har jag dels en 3:a i powder och en 4:a i chalk. Skillnaden på storleken är inte så stor men man känner det framförallt i resåren på ärmarna. Den sitter lite hårdare på 3:an men inte så att det stör. Jag provade också den ljusa färgen med ett linne under men jag vet inte, jag tycker alltid det är så snyggt på andra men själv känns det inte hundra.
Den påminner mycket om Livealot blouse som jag älskar till formen. Jag känner mig alltid ledig i den men ändå fin.

2 kommentarer:

  1. Ntive har jag börjat kolla på efter att ha sett en fin bild på en modell som har den. SEr mycket bättre ut på än på produktbilderna. Gäller dig också, den sitter skitsnyggt!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack snälla! Jag har tyckt den sett ur som något hämtat ur Robin Hood.. och när den inte florerade överallt i alla bloggar eller på stan väckte den min nyfikenhet. Dyr som s*tan bara..

    Tusen tack igen!
    KRAM

    SvaraRadera