söndag 29 november 2009

Jag är något förvånad

helt plöstligt har flera sk "modebloggare" börjat skriva om Odd Molly. Inte en gång utan upprepade gånger. Inga bloggare som kanske ligger i frontlinjen för det som är riktigt inne men ändock har många läsare.



Har Odd Molly lyckats göra en kollektion som faller många fler i smaken, de verkar ju ha sålt rätt bra av höst och vinterkläderna. Eller är det lättare att skriva om märket nu, jag har upplevt att det varit lite tabu bland modebloggare att det inte varit tillräckligt fashion.



Jag blir lika förvånad också när jag läser kommentarerna till deras bilder, oj vilken fin tunika etc. Vi som har sett dessa kläder så många gånger på bild och kanske även en del på riktigt kan inte riktigt förstå att det finns de som ser dem för första gången. Eller är det så att det är lättare att ta till sig kläderna när ens modeförebilder syns i dem.



Och jag börjar förstå vikten av att rätt människor syns i ens plagg på bild för att kunna bli en riktigt stor succe.

Undrar hur vårens och sommarens kollektion kommer att bli mottagen, jag gissar på bra.

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag tror att det handlar om att fler och fler har upptäckt märket Odd Molly eller så har de helt enkelt blivit sponsrade med olika plagg fr Odd Molly... för jag tror inte att ngn helt plötsligt går och köper närmare 10 olika plagg bara så där...

    KRAM modellmini

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att flera modebloggare har skrivit om OM. Ex Mogi köper OM då och då. Men kanske börjar kollektionerna falla folk mer i smaken då de blir lite mer mainstream till våren tycker jag. Men det är inte så kul.....jag vill hellre vara ett slutet sällskap :-D

    SvaraRadera