söndag 15 november 2009

Jimmy Choo for HM



jag var i stan igår och kunde inte låta bli....




Jag var tvungen att kolla in kollektionen på HM, kläderna var i princip slut när vi stegade in i affären på eftermiddagen. På ovanvåningen fanns en del väskor (2 modeller) och skor kvar i alla fall. Och några ganska trista nitarmband men det mesta var sålt i alla fall de roliga prylarna.




Jag köpte i alla fall ballerinorna som är tvåfärgade och de coola bootsen (som jag är väldigt osäker på om jag skall behålla) Jag tycker verkligen att de är störtcoola men kommer jag att använda dem? Tänkte testa med lite olika byxor här hemma innan jag bestämmer mig. Antingen hatar man dem och tycker de är råfula eller så ser man häftigheten i dem. Fast de är lite av en utmaning och man får inte vara rädd att synas i dem.
Jag som inte vill ha höga skor tycker att de vore ett kul komplement.

3 kommentarer:

  1. Bootsen är störtcoola och jag var sugen på dem men avstod. Köpte ett par highisar och de svarta ballerinaskorna. PÅ webben. hur är strl tycker du? Jag fick chansa och gick upp en strl då jag på mina andra designerskor har fått gå upp en halvstrl o gick på det.
    Ska ju iofs ha dem till samlingen men det är kul att kunna ha sina grejor....

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag undrar vad ballerina skon kostade?

    mvh jenny

    SvaraRadera
  3. Ballerinaskorna kostar 600 kr och jag hade nog inte kunnat ha större storlek men det var ju iofs tur eftersom 40 var den största de hade.

    SvaraRadera