tisdag 24 november 2009

Nya plagg


var in om en sväng på Joy förra veckan. Skulle bara titta lite och var egentligen inte ute efter att handla något. Men när jag såg denna tunika föll jag. Rosa och spets, det gillar jag. Fast jag tror att det är viktigt att klä ner denna tunika rätt så rejält för att det inte ska bli för gulligt eller "varning för tant". För jag känna att den kan bli lite tantig om den kombineras fel. Färgen på bilden överensstämmer inte riktigt med verkligheten, det var ganska mörkt när bilden togs.

2 kommentarer:

  1. Ja den var snygg! Det kan vara en svår balansgång det där med att spä på det puttinuttiga så det blir mesigt. Men den där tycker jag ser rätt tuff ut iaf så det blir nog inga problem. Jeansleggings eller nåt sånt och så snygga mcboots med matchande skärp kanske?

    KRam

    SvaraRadera
  2. Ja, den kikade jag också på fast i vitt och jag tycker den är riktigt fin. Låter fint så som du tänkt dig att klä ner den lite och ta udden av det söta!

    SvaraRadera