lördag 21 november 2009

Lördagen 21/11



- full embr smock dress
- brun spoiler skirt
Idag blev det plaggen jag ratade igår. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om dessa. Klänningen älskar jag den tillhör ett av mina favoritplagg men kombinationen med underkjolen som jag tycker är så fin på andra känns inte hundra. Jag gillar spetsar men just när det blir för "spetsigt" så är det inte riktigt jag längre. Och jag är ingen "fan" av OM i flera lager med volanger och spetsar överallt. Faktum kvarstår att klänningen är ganska kort och om då kombinerar den med strumpbyxor och inte jeans eller någon annan byxa så är det skönt att ha något att förlänga den med.

3 kommentarer:

  1. Jag tycker att du är jättefin i den outfiten!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skall jag vara helt ärlig så tycker jag att du är jättefin. Men det är trots allt du som skall trivas. Du kan inte prova att "tona"ner det hela med grövre skor eller en grov strumpa eller något så kanske du inte känner dig så.. "spetsig" ;) :D

    SvaraRadera