söndag 29 november 2009

Vad hände??

Den 24 juli la jag in dessa bilder och det var plagg som jag just då var nyfiken och lite sugen på. Köpte jag något av dessa?



Denna klänningen tycker jag fortfarande om speciellt färgen men tyvärr har jag bara sett den i en webshop och där försvann 4:an illa kvickt. Sen har jag inte letat efter den mer. Inget köp.




Denna gillar jag inte alls idag, färgen är inte snygg och jag skulle inte köpa den ens på rea. Inget köp.








Rutiga plagg känner jag inte speciellt mycket köpsug efter, jag tyckte verkligen att dessa två plagg var riktigt fina när jag tittade på bilderna i somras men nej inget för mig. Inget köp.



Denna blus har en egen story, beställde den från Amy och när jag väntat tre veckor blev jag otålig och började förhöra mig om vad som hänt så fick jag besked att den kommit tillbaka till USA pga okänd anledning. Om ca 10 dagar ska jag ha den här. Köp.




Detta linne tyckte jag såg superhärligt ut och jag skulle nog kunna tänka mig det även idag. Nu köpte jag den mönstrade varianten men kanske jag handlat även detta om det funnits tillgängligt i affärerna. Inget köp.




Denna kofta har jag överhuvudtaget inte letat efter, visst tycker jag den är fin men inget speciellt, det kanske bara är färgen jag tycker om och jag har ju en del andra plagg i powder så Inget köp.







Denna var med i sändningen från AjaBaja som aldrig kom fram. Sen struntade jag i den, jag tyckte nog bäst om den i chalk men Inget köp.







Även denna var i AjaBajasändningen och den köpte jag i stan för jag ville verkligen ha denna. Köp








Underbar kjol men för dyr tycker jag. Har inte funnits i affärerna i stan och ej heller i någon webshop vad jag har sett. Hade varit mycket intressant på rea. Inget köp.







3 kommentarer:

  1. Kul att gå tillbaka och summera vad man egentligen köpte av det man vid en första anblick tyckte var snyggt!
    Ser fram emot outfitbilder med den söta blusen.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Kul genomgång. Det blir inte alltid som man tänkt sig och man kan verkligen ändra sig på vägen!

    SvaraRadera
  3. T88:an i rosa var min absoluta favorit också, men jag blev lite besviken när jag såg den på riktigt på Åhléns här i Sthlm. Den hängde slarvigt på en galge, var nästan på väg att ramla av och såg blek och nästan trist (?) ut där i 1000-wattsskenet. Det blev en grå istället! :-)

    SvaraRadera