söndag 15 november 2009

Mer Jimmy Choo



satt o kollade på webshoppen idag igen och nu fanns det mer att välja på. Jag beställde dessa två väskor. Den med nitar har jag inte sett på riktigt mer än i skylten på HM. Och då tyckte jag att den var fin. Sen såg jag att http://gizmolinas.blogg.se/ Gizmolina köpt den och tänkte därför klicka hem den för att titta närmare på den.




Sen letade jag efter en mindre väska och då valde jag denna, får se vad jag bestämmer mig för så småningom.




Valet av de "galna" bootsen känns rätt ok även om jag inte provat till outfits än så länge. Men jag kände att de nog inte var helt fel efter att ha läst Fashionhaggans blogg. Jag tycker hon verkar vara en kul person med många åsikter, vilka jag inte delar alltid, men hon är en bra förebild för kvinnor som inte är purunga och supersmala till att vara lite galna och häftiga i sin klädsel.


2 kommentarer:

  1. Hejhej!

    Om du inte vill ha den översta så köper jag den gärna!

    KRAM modellmini

    SvaraRadera
  2. Hej igen ;-) Tar tillbaka min kommentar... såg att de hade fått in påfyllning nu... beställde ballerinas istället :-D

    KRAM modellmini

    SvaraRadera