söndag 22 november 2009

Söndagen 22/11


- klänning från HM Trend
- jeansleggings Lindex
Denna klänning har ett par år på nacken men jag tycker supermycket om den. När det begav sig var den svår att få tag på som så många andra av HM Trends hypade kläder. Idag säljer HM lite av Trendsortimentet på nätbutiken och dessutom har det nog kommit fram fler affärer som säljer Trendsortimentet. I Malmö finns två affärer som säljer Trend och det är kanske därför det är svårt att få tag på vissa kläder. Trend riktar sig säkert till en yngre kundkrets men jag tycker ofta att kläderna på den avdelningen känns roligare än det andra sortimentet. Jag är kanske lite mer "trendkänslig" än vad OM bärare är i allmänhet. Jag har ett stort intresse i allt som rör mode, läser många magasin, tittar på allt som går på TV och läser mycket på webben.

1 kommentar:

  1. Jättefin på dig. Den påminner lite om äldre porslinsgods. Jag är en sucker för sånt fast jag inte dricker te eller knappt kaffe.

    SvaraRadera