måndag 18 januari 2010

Bara roligt med olika åsikter



en del bloggare har lagt upp bilder på de plagg ur vår och sommar de gillar minst eller rättare sagt tycker är rent av fula i vissa fall. Det är kul att se hur olika man tycker och det känns som om denna säsongen spretar åt lite olika håll. Katinka tex har lagt upp två av mina favvoplagg på sin "värsta lista". Det tycker jag bara är roligt och skulle aldrig känna mig ledsen för att andra inte tycker samma som jag. För ibland kan det bli lite för enhetligt, alla har likadana plagg och då blir det inte lika skoj att läsa bloggarna. Vi får väl se vem som får rätt till slut .........




8 kommentarer:

  1. Så tycker jag med! Det är ju det som är kul. Sen är det även roligt när man ser att man kan ha dissat ett plagg o så helt plötsligt ligger det på topplistan hos en. Som jag och Cottonpolyn t e x.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med om att det är skönt att alla tycker olika.
    De där två finns dessutom med på min favvislista.

    Var lite orolig igår när jag la ut en komplett "diss-lista" men det verkar som jag inte klampat på alltför många tår där. :-)

    SvaraRadera
  3. MEN så tråkigt det hade varit om vi alla hade tyckt lika. Det är ju kul att vi alla har olika smak och inriktningar på våra bloggar.

    När någon dissar så är det ju en diss till den egna garderoben, därmed inte sagt att någon annan kommer att passa toppenfint i det.

    SvaraRadera
  4. Håller absolut med! Tråkigt med en för monotoma kollektioner och man skall banne mig passa sig för att säga för mycket! :D Ett två tre ser man den i rl eller på en riktig männsika och vips så är man "nerkärad" :D

    SvaraRadera
  5. Ja, hoppas verkligen du inte blir ledsen då! Det är ju bara min högst personliga smak och det gäller ju bara mig. Jag är inte förtjust i glitter just och koftan är mer modellen i sig. Jag passar inte alls i den.

    Jag tycker också att det är roligt med mångfald och att vi har olika stil helt enkelt. Många plagg jag inte tycker om på mig kan vara hur fina som helst på andra, Kramar i tusen!

    SvaraRadera
  6. Samma här! SÅ roligt att vi är olika!

    SvaraRadera
  7. Ja visst är det roligt att läsa allas kommentarer och åsikter och se hur lika eller olika man tycker om saker! Det är det som är så härligt med Odd Molly, att det finns något för de allra flesta.
    Kram Ina

    SvaraRadera
  8. Ja, tänk vad tråkigt om vi bara skulle ha samma plagg. Det är ju så häftigt med OM att flera stilar får samsas under samma tak! Sen förvånar man ju ofta sig själv med att ändra åsikt under resans gång också! Har själv ett önskeplagg som dissats lite och min tanke då var, jihaaa då kanske jag blir lite ensam om det...

    SvaraRadera