lördag 2 januari 2010

Mina vår/sommar måsten



#261A sparkly remix blouse lite pink, chalk

Jag såg denna första gången hos Gizmolina och tyckte den var så fin, då såg jag inte att det var paljetter på den men jag tycker den är jättefin och kan passa som en lite finare blus till sommaren.



#261 remix blouse , lite green
Detta är samma modell utan sparkling, färgen ser så fin ut och modellen gillar jag. Kan bli ett köp. Det finns även en i aprikos och det känns också nytt o fräscht.










#233CM bunt lovely knit gold, multi

Detta kan bli min stora besvikelse till våren. Jag har önskat mig denna sen jag såg modeshowen men nu när jag ser den på närmare håll så blir jag mycket tveksam. Kanske inte alls så snygg som jag väntat mig.



#271H prairie l/s dress lite powder

Denna klänning tycker jag verkar riktigt fin så den vill jag absolut prova.
Det jag vet att jag inte ska köpa är velour, virkat och underkläder. Men man ska aldrig säga aldrig i alla fall inte när det gäller Odd Molly.

6 kommentarer:

  1. Mycket fint finns det. Vågar knappt kolla...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med om det sista: man ska aldrig säga aldrig. Jag blir alldeles snurrig av alla fina kläder som kommer och får snudd på stressångest....
    :-)
    Lovliervarianten gillar jag med - verkligen!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Ja, den ljusgröna och apricot känns såååå vårfräscht!

    SvaraRadera
  4. Den ljusgröna tycker jag också ser underbart härlig ut. Det gäller att sålla tror jag. Kram

    SvaraRadera
  5. Ja finns massssor med godingar från vårens som jag vill ha. Det svåra blir att välja ut sina måsten.. :D

    SvaraRadera
  6. Håller med om blusarna. Guld detaljerna är fantastiska. Lovelier knit är också ett härligt plagg. Man måste verkligen välja ut de finaste plaggen. Man kan ju inte köpa allt. Skulle man göra det skulle det inte vara kul alls iofs.

    SvaraRadera