tisdag 26 januari 2010

Blogaward



Tack Evalena för din award


7 intressanta "nåja" om mig själv:


- älskade att spela teater i skolan, fick rådet att satsa på det som yrke

- min farfar utvandrade två gånger till Amerika men kom tillbaka och bildade familj när han var över 40 år

- älskar havet, är uppväxt vid sydkusten

- jobbat på samma företag i 15 år

- vill börja spela golf (när jag får tid)

- jag tycker om att vara ensam (ibland)

- jag är ett stort modefreak


Jag började med denna blogg mycket för att variera min klädsel och för att alla mina kläder skulle komma till användning. Och även för att se vilka kläder som aldrig används ändå som jag kan göra mig av med.

Jag har inte mycket tid att lägga på bloggen vilket jag tycker är synd för det är kul att utveckla bloggen med intressanta inlägg och dylikt.

Mitt modeintresse är mycket stort och har nästan alltid funnits där, jag är nog ingen Odd Molly tjej egentligen men tycker mycket om märket och har många OM-plagg.

Jag läser en hel del bloggar nästan dagligen, dels OM men även andra. De som jag läser först är


Bina

Hon har en personlig blogg med stor inspirationsgrad, en vanlig tjej helt enkelt som kan få andra att uppskatta fina kläder

Pingla

Verkar vara en kul tjej som har stor distans till sig själv, sin kropp och sådana tjejer skulle behövts fler av som förebilder för alla

A-K

Har en liknande blogg som jag, vill visa sin "dagens outfit" och det räcker gott och väl eftersom hon har så mycket fina plagg

Evalena

Bloggen andas harmoni, det känns som om hon har ett bra liv som hon trivs med och det gör att man blir glad bara av gå in där

Katinka

Journalisten i gänget, skriver informativt och trevligt och mycket framförallt. Man måste ha gott om tid när man går in på hennes blogg men den tiden lägger jag gärna ner

Natalie


Bloggen känns äkta och för att hon alltid är så vacker i sina kläder



Sen finns en hel rad andra som jag ofta tittar in hos, en del har fina bilder och har det som sin nisch en del skriver hela berättelser varje dag, alla har något att tillföra och alla är lika roliga att läsa.






4 kommentarer:

  1. Tack snälla för dina fina ord!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. TACK så hjärtligt!! Blir jätteglad.

    SvaraRadera
  3. Tusen tusen tack! Den tid du tar till bloggen blir iaf super tycker jag! Kram på dig!

    SvaraRadera