lördag 16 januari 2010

Ett tips


jag läser en del danska bloggar och hittade en kul webtidning. Det är Costume som är ett danskt modemagasin som jag köpt under ganska många år nu. Jag tycker om att tidningen nästan enbart handlar om mode och det finns många hemma hos reportage där man får titta in i folks garderober och sånt tycker jag är riktigt kul.

De har en liten webtidning


Fashionista


där man bla kan höra Maria Leonhardt som driver butiken Paristexas i Köpenhamn berätta om sina bästa köp. Eller så får man tips på lite nya kläder och dessutom länkar till affärer där man köpa dem. Känns som ett bra sätt att utnyttja detta medie på.

Det kanske finns svenska liknande som jag har missat.


Riktigt kul och intressant.

1 kommentar:

  1. Kolla in denna Odd Molly Blogg! Det är ett måste =)
    http://oddmollylovesyou.blogg.se/

    SvaraRadera