tisdag 12 januari 2010

Kasta sten i glashus

jag tror det blir en billig vår och sommar för mig när det gäller OM. Jag gillar nästan ingenting och tycker att det mesta blivit för dyrt. Nja det finns en del jag vill ha men den listan är inte lång. Jag tyckte så mycket om höst och vinerkollektionerna så jag kan inte låta bli att känna lite besvikelse. Men å andra sidan kanske jag ändrar mig när jag får se kläderna på Katinka bla.

Då har jag råd att shoppa lite Sonia Rykiel på HM som jag tänkt (om jag får tag i det) och även HM;s blommiga kollektion som ser fin ut. Det finns redan en del i affärerna.

Det jag trots allt tänker handla är några koftor och blusar, kanske någon kjol också. Ska i alla fall bli kul att se kläderna ute i affärerna om någon vecka.

3 kommentarer:

  1. Kan hålla med. Inget speciellt som lockar.

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig om att höst och vinter var mycket finare. Det jag vill ha än så länge är standardplagg som jag missat under tidigare säsonger. Men jag är nyfiken och vill prova så vi får se hur det blir! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag är inte så där superduper heller.. men så brukar jag vara seg i starten också. Det är lite basgrejer jag kan tänka mig.. annars kanske inte sådär wow. (än)

    SvaraRadera