måndag 11 januari 2010

Måndagen 11/1



- rosa alpaca mix long cardigan
- rosamönstrad klänning Indiska
- svarta tjocka leggings Gina Tricot


Jag undrar om detta är årets kofta, jag har en i powder också men tycker inte det är så sticksig som denna. Jag får nog ta och jämföra dem imorgon.

Idag jobbade jag 11 timmar utan lunch i stort sätt. Det blir lite hektiskt emellanåt och speciellt i januari för vår del. Imorgon tänkte jag faktiskt sticka upp i stan på lunchen och kolla på klänningen som Katinka provade på Indiska. Tänkte även sticka inom på Åhléns för att se om de börjat rea någonting mera av OM.

1 kommentar:

  1. Men vilken underbar kombo! Tunikan under är ju supersöt och med koftan över blir det ännu bättre!

    ang dina auktioner så har jag sett bilderna nu. linnet fr H&M är ju ett riktigt riktigt kap. Har lagt i minneslistan...
    kram på dig

    SvaraRadera